loading...
|فان پاتوق Funpatough.ir |پستهای فیسبوکی92|عکس خفن بازیگران ایرانی|عکس +18 از بازیگران ایرانی|اس ام اس جدید 92|مدل لباس 2013|بزرگترین سایت تفریحی|مدل
تبلیغات
بنر تبلیغاتی شماره 5

قالب گراف

admin بازدید : 58 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

متن های عاشقانه و غم انگیز آذر ۹۲

er متن های عاشقانه و غم انگیز آذر 92

ای رفته ز دل ، رفته ز بر ، رفته ز خاطر
بر من منگر تاب نگاه تو ندارم
بر من منگر زانکه به جز تلخی اندوه
در خاطر از آن چشم سیاه تو ندارم…
ای رفته ز دل ، راست بگو !‌ بهر چه امشب
با خاطره ها آمده ای باز به سویم؟
گر آمده ای از پی آن دلبر دلخواه
من او نیم او مرده و من سایه ی اویم..
سیمین بهبهانی

::
::

باید از بهترین دوست ترسید…
چون هیچ کس روح تو را آنقدر عریان ندیده
که جای دقیق زخم ها را بداند !

::
::

قدیم تر ها چقدر بهانه برای “ملاقات” و “محبت” زیاد بود !
چشمه ی آب ، کوزه ی سنگین ، راه طولانی !
آب را که لوله کشی کرده اند همه چیز خراب شده !

::
::

دلم یه رمان میخواد…
اولش من و تو باشیم…..
آخرش ما…

::
::

گاهی آدم دلش فقط یک دوستت دارم می‌خواهد
که نمیرد!
“افشین صالحی”

::
::

صدا … رفت
تصویر … رفت
خاطره اش … نمیرود . . .

::
::

به یک جایی از زندگی که رسیدی میفهمی رنج را نباید امتداد داد
باید مثل یک چاقو که چیزها را می برد و از میانشان می گذرد
از بعضی آدم ها بگذری و برای همیشه تمامشان کنی . . .

::
::

آدم ها حق دارند آغوشی داشته باشند
که وقتی بغض داشت خفه شان می کرد بهش پناه ببرند
و ایمان داشته باشند تا وقتی که آنجا هستند دست هیچ غمی بهشان نمی رسد . . .

::
::

هنوز هم وقتی باران می آید تنم را به قطرات باران می سپارم
می گویند باران رساناست ، شاید دستهای من را هم به دستهای تو برساند . . .

::
::
آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت
که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف
و من از دور ببینم که پر از لبخند است
چشم و دنیا و دلت …

::
::

سر و ته این حرفها را که بزنم
باز هم
تویی که در سرم
ته حرفها را میزنی

::
::

اس ام اس های عاشقانه

یه وقت به سرت نزند ! که شعرهایم را بتکانی …
چرا که رسوا خواهم شد ، و همه خواهند دید !
لحظه لحظه تو را در میان واژه هایم

::
::
عشق یعنی :
طوری نگام کنی که انگار …
آدم قحطه !

::
::

 

اس ام اس های عاشقانه

ﺗﻨﻬﺎ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻣﻨﻮ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ﻋﮑﺎﺱ ﺑﻮﺩ
ﮐﻪ ﺍﻭﻧﻢ ﭘﻮﻟﺶ ﺭﻭ ﮔﺮﻓﺖ ﺭﻓـــــــــــــــــ

::
::

اس ام اس های عاشقانه

امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه …
دیروز هم همینطور بود
فردا هم همینطوره !

::
::

گفتم ای فال فروش ، لای این بسته فال
“مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید” هم داری ؟
گفت : اگر بود کسی فال فروشی می کرد ؟

::
::

اس ام اس های عاشقانه

نگاهت را گره بزن
به هر لحظه من
حس امنیت می گیرم
وقتی تو
درگیر منی

::
::
دو ، ر ، می ، فا ، سل ، لا ، به ، لای ، نت ، ها ، یت ، می ، می ، رم

::
::

اس ام اس های عاشقانه

من و تو
جمعه و شنبه بودیم!
هر چه قدر من به تو نزدیک بودم
تو از من دور بودی…

::
::

اس ام اس های عاشقانه

یک مرد چه میخواهد ؟
دستی که بگیرد در دست
چتری که بگیرد بر دوش
یک همقدم عاشق
با او بشود مدهوش !

::
::

جمله های عاشقانه

دلم ، یک مزرعه مى خواهد
یک “تو”
یک “من”
و گندم زارى طلایى رنگ
که هوایش آکنده با عطر نفسهاى تو باشد . . .

::
::

روزم با تو آغاز می شود ، شبم بی تو تمام نمی شود !
چه کنم ؟

::
::

اس ام اس های عاشقانه

در حسرت آغوش تو هستم ، بغلم کن / از عطر بر و روی تو مستم ، بغلم کن
کی گفته که قراره دور از تو بمونم / من با احدی عهدنبستم ، بغلم کن . . .

::
::

گرمایی بوده ام همیشه اما بین خودمان بماند
سرمایی میشوم وقتی پای آغوش تو در میان باشد . . .

::
::

جمله های عاشقانه

عقل تا تدبیر و اندیشه کند
رفته باشد عشق تا هفتم سما
عقل تا جوید شتر از بهر حج
رفته باشد عشق بر کوه صفا . . .
(ویکتور هوگو)

::
::

اس ام اس های عاشقانه

“تو” تنها یکیست آن هم تویی
من دیگران را “شما” خطاب می کنم . . .

::
::

نخورده می،چه داند شراب یعنی چه/ندیده آب چه داند سراب یعنی چه
درست نیست که بدانی چه حالتی دارم/مرا ببین که بدانی خراب یعنی چه . . .

::
::

میخواهم آنقدر بو بکشم تو را که ریه هایم پر شود از عطر تنت
که هوا داشته باشم برای نفس کشیدنم
وقتی کنارم نیستی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 418
  • بازدید سال : 6,122
  • بازدید کلی : 23,004