loading...
|فان پاتوق Funpatough.ir |پستهای فیسبوکی92|عکس خفن بازیگران ایرانی|عکس +18 از بازیگران ایرانی|اس ام اس جدید 92|مدل لباس 2013|بزرگترین سایت تفریحی|مدل
تبلیغات
بنر تبلیغاتی شماره 5

قالب گراف

admin بازدید : 46 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه ۹۲

love اس ام اس عاشقانه ۹۲

ما و مجنون درس از یک ادیب آموختیم
او به ظاهر گشت عاشق ما به معنی سوختیم

اس ام اس عاشقانه ۹۲

در انتظار چشمت، تا کی کنم صبوری؟
سوگند بر دو چشمت، فردا بهانه ای نیست…

اس ام اس عاشقانه ۹۲

تو را در عین دوری دوست دارم، تو را با این صبوری دوست دارم
گل نرگس، گل جاوید ایام! تو را صد سال نوری دوست دارم

اس ام اس عاشقانه ۹۲

فدایت ای گل زیبای هستی / نمی دانم کجا بی من نشستی
قشنگی های دنیایم تو هستی / یگانه گنج فردایم تو هستی

اس ام اس عاشقانه ۹۲

درمیان کوچه ها امشب صدایت می کنم
نیستی ای گل ولی هر شب دعایت می کنم.

اس ام اس عاشقانه ۹۲

love اس ام اس عاشقانه ۹۲

ما و مجنون درس از یک ادیب آموختیم
او به ظاهر گشت عاشق ما به معنی سوختیم

اس ام اس عاشقانه ۹۲

در انتظار چشمت، تا کی کنم صبوری؟
سوگند بر دو چشمت، فردا بهانه ای نیست…

اس ام اس عاشقانه ۹۲

تو را در عین دوری دوست دارم، تو را با این صبوری دوست دارم
گل نرگس، گل جاوید ایام! تو را صد سال نوری دوست دارم

اس ام اس عاشقانه ۹۲

فدایت ای گل زیبای هستی / نمی دانم کجا بی من نشستی
قشنگی های دنیایم تو هستی / یگانه گنج فردایم تو هستی

اس ام اس عاشقانه ۹۲

درمیان کوچه ها امشب صدایت می کنم
نیستی ای گل ولی هر شب دعایت می کنم.

اس ام اس عاشقانه ۹۲

من براى تنها نبودن آدمهاى زیادى دوروبرم دارم
آن چیزى که ندارم کسى براى باهم بودن است

اس ام اس عاشقانه ۹۲

برایم دعا کن ! اجابتش مهم نیست ! نیاز من آرامشی است که بدانم تو به یاد منی . . .

اس ام اس عاشقانه ۹۲

دوستانم همه نابند ، طلا سیری چند ؟ / درد از همه شان دور ، بلا سیری چند ؟
بی گل روی عزیزان ، نفستم می گیرد / بی حضور رفقا ، صلح و صفا سیری چند ؟

اس ام اس عاشقانه ۹۲

شاید آرام تر میشدم
فقط و فقط ……..
اگر میفهمیدی…..
حرفهایم به همین راحتی که می خوانی
نــــوشته نشده اند!!

اس ام اس عاشقانه ۹۲

عاشقانه هایی که برایت مینویسم
مثل آن چای هایی هستند که خورده نمیشوند!
یخ میکنند و باید دور ریخت!
فنجانت را بده دوباره پر کنم

اس ام اس عاشقانه ۹۲

گاهی فرار می کنم از فکر کردن به تو ..
مثل رد کردن آهنگی که خیلی دوستش دارم

اس ام اس عاشقانه ۹۲

با تو بودن همیشه پر معناست / بی تو روحم گرفته و تنهاست

اس ام اس عاشقانه ۹۲

با تو یک کاسه آب، یک دریاست / بی تو دردم به وسعت صحراست.

اس ام اس عاشقانه ۹۲

وابسته شدم به تو ، بی آنکه بدانم
“وابستگیها”
وام های کوتاه مدتی هستند
با بهره های سنگین . . .

اس ام اس عاشقانه ۹۲

در نگاه توست
نه اولین ماه پاییز .

اس ام اس عاشقانه ۹۲

همیشه همه توی بن بست زندگی برمیگردن سراغ عشق اولشون
اما چه سخته اون روزی که عشق اولت رفته باشه سراغ عشق اولش . . .

اس ام اس عاشقانه ۹۲

با هرکه نشستیم ، دل از او نشکستیم
بر جام می و می کده ، مردانه نشستیم
هرچند که این جام پر از جور و جفا بود
خوردیم ولی حرمت ساقی نشکستیم . . .

اس ام اس عاشقانه ۹۲

در دهکده ی تو خبر از بوی ریا نیست / چون نیست ریا ، هیچکس انگشت نما نیست
ما طالب مهریم و دل از عاطفه لبریز / دل صافتر از تو به خدا هیچ کجا نیست . . .

اس ام اس عاشقانه ۹۲

کم سرمایه‌ای نیست داشتن آدم‌هایی که حالت را بپرسند
از آن بهتر داشتنِ آدم‌هایی است که
بتوانی در جواب احوال‌پرسی‌هایشان بگویی :
“خوب نیستم . . .

اس ام اس عاشقانه ۹۲

در دلم کودکیست که “بی تو بودنش” را نق میزند
من هیچ ، لااقل بهانه ی او باش . . .

اس ام اس عاشقانه ۹۲

قلب عزیز لطفا خفه شو و در همه کارها “دخالت” نکن !
همان کـه خون “پمپاژ” کنی کافیست
اگر هم “خسته” شدی اجباری نیسـت به کار . . .+++

اس ام اس عاشقانه ۹۲

خوشی با خوبی فرق دارد
به خاطر خوبی ها
از خیلی خوشی ها ، باید گذشت . . .

اس ام اس عاشقانه ۹۲

صدا بزن مرا
مهم نیست به چه نامی
فقط میم مالکیت را آخرش بگذار
می خواهم باور کنم ، مال تو هستم . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 60
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 294
  • بازدید ماه : 990
  • بازدید سال : 6,694
  • بازدید کلی : 23,576