loading...
|فان پاتوق Funpatough.ir |پستهای فیسبوکی92|عکس خفن بازیگران ایرانی|عکس +18 از بازیگران ایرانی|اس ام اس جدید 92|مدل لباس 2013|بزرگترین سایت تفریحی|مدل
تبلیغات
بنر تبلیغاتی شماره 5

قالب گراف

admin بازدید : 60 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

https://rozup.ir/up/kermanpatugh/sarek1.jpg

یعنی حجم فکری که قبل خواب تو کله من میاد

اگه وسط روز میومد روزی ۲ یا شاید ۳ تا اختراع رو تو کارنامم داشتم !

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﻦ ﺗﻮ ﺍﺩﺑﯿﺎﺕ ﺯﺭﺍﻓﻪ ﻫﺎ واژه “ﺍﯾﻦ” ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﻩ ؟؟؟

ﭼﻮﻥ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺍﺭﺗﻔﺎﻉ ﭼﯿﺰﯼ ﺭﻭ ﺍﺯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻧﻤﯿﺒﯿﻨﻦ و در واقع “ﺍﯾﻦ” ﻣﯿﺸﻪ “ﺍﻭﻥ” …

ﺑﺮﯾﺪ ﺣﺎﻝ ﮐﻨﯿﻦ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ !

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

دانشمندان به تازگی دریافته اند که هفته ای دو بار قطعی اینترنت در کنار خوردن ماهی برای سلامتی و جلوگیری از ابتلا به زخم بستر مفید است !

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

موقع رقصیدن مراقب حرکت ابروها و لب های خودتون باشید ؛ خیلی ها مراقب نبودن بعد که فیلمشو دیدن به اعتیاد کشیده شدن …

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

https://rozup.ir/up/kermanpatugh/sarek1.jpg

یعنی حجم فکری که قبل خواب تو کله من میاد

اگه وسط روز میومد روزی ۲ یا شاید ۳ تا اختراع رو تو کارنامم داشتم !

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﻦ ﺗﻮ ﺍﺩﺑﯿﺎﺕ ﺯﺭﺍﻓﻪ ﻫﺎ واژه “ﺍﯾﻦ” ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﻩ ؟؟؟

ﭼﻮﻥ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺍﺭﺗﻔﺎﻉ ﭼﯿﺰﯼ ﺭﻭ ﺍﺯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻧﻤﯿﺒﯿﻨﻦ و در واقع “ﺍﯾﻦ” ﻣﯿﺸﻪ “ﺍﻭﻥ” …

ﺑﺮﯾﺪ ﺣﺎﻝ ﮐﻨﯿﻦ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ !

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

دانشمندان به تازگی دریافته اند که هفته ای دو بار قطعی اینترنت در کنار خوردن ماهی برای سلامتی و جلوگیری از ابتلا به زخم بستر مفید است !

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

موقع رقصیدن مراقب حرکت ابروها و لب های خودتون باشید ؛ خیلی ها مراقب نبودن بعد که فیلمشو دیدن به اعتیاد کشیده شدن …

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

اگه گفتی شباهت هویج با کفش ملی چیه؟

.

.

.

باشه بابا فهمیدم می دونی، نمی گم.

فقط می خواستم یادآوری کرده باشم

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

خنجر زدی بر سینه ام ، وای سینه ام ، وای سینه ام / آتش زدی بر خرمنم ، وای خرمنم وای خرمنم آی خرمنم وای خرمنم ….. آفرین همینطور ادامه بده

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

همیشه می گن شکست مقدمه پیروزیه

نمی دونم پس من کی از دور مقدماتی صعود می کنم ؟

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

دارم به این فکر می کنم که

آﺩﻡ می تونه ﯾﻪ ﺯﻥ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺑﮕﯿﺮﻩ

ﺑﻌﺪ ﺑﻪ ﻣﺮﻭﻫﺰﯾﻨﻪ ﺗﺤﺼﯿﻞ

ﻭ ﺟﺮﺍﺣﯽ ﺑﯿﻨﯽ ﻭ ﺳﺎﯾﺮ ﻗﻄﻌﺎﺗﺶ ﺭو ﺑﺪﻩ

ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﺍﺭﺯﻭﻧﺘﺮ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺩ

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

یه قانونی هست که ما اختراع کردیم

ﺍﮔـﻪ ﺗـﻮ ﮐــﻼﺱ ﻧﺒــﺎﯾﺪ ﺧــﻮﺍﺑﯿﺪ . . . .

ﭘﺲ ﺗـﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﻫﻢ ﻧﺒـﺎﯾﺪ ﺩﺭﺱ ﺧـﻮﻧـﺪ

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

آغاز هر پایانی، یعنی پایان هر آغاز که انتهایش ابتدای شروع اول است

در مسیر شروع اغازی بی پایان…..

(من که نفهمیدم چی گفته، شما فهمیدید؟؟!!!!!!!!!!)

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

ضد حال یعنى سه صفحه به یکى پیامک بدى و …بعد جواب بده Ok…!!

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

یه روز کلاه قرمزی و سوباسا و تام و جری و پلنگ صورتی و جودی آبوت و مستربین و ملوان زبل و سونیک و هایدی….

تصمیم گرفتن تو رو سرکار بذارن! مشکلیه؟!

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

ضد حال یعنى…مریض بشى برى دکتر ولى دکتر بهت اجازه نامه مرخصى از مدرسه رو نده!!ضد حال از این بیشتر؟!

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

همراه اول شما را به دیدن بقیه اس ام اس ها دعوت میکند

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

عشق وقتی بشود دات کامی،حاصلش نیست جز ناکامی!!!!!

نتیجه گیری:برید عشق های دات آی آری پیداکنید……..

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

تا حالا کسی بهت گفته از صمیم قلب دوستت دارم یا گفته عاشقتم م یا حتی گفته تو تموم دنیای منی یا نگفته ،به من ربطی نداره! می خواستم بگم نمی خواد بیای کوه دارم با یکی دیگه میرم.

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

مژده مژده با ارسال یک پیامک خالی به شماره بنده میتوانید از مزاحمت تلفنی رایگان بهرمند شوید.چیه خو؟؟؟ من به فکره شمام

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

آروم دستتو بذار رو سرت…چیزی احساس نمیکنی….نه؟

اشکالی نداره بعضی بزها شاخ ندارن….!

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

یه چن روزیه یخچال خونمون خالیه،یعنی هرروز داره خالی تر از دیروز میشه،میخواییم متکا بذاریم توش خنک شه واسه شبا،لااقل بی مصرف نمونه بنده خدا icon neutral اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

نفسم با یک چشم به هم زدن قط می شود

با هر بار چشم بر هم زدن تو نفس من قط و وصل میشود

مثل جغد نگام کن تا یکم نفس بکشم کثااااااااافط

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

آخ پگ پکچ سپیخو کمچچ ووئچج پضصث

.

.

.

.

.

.تبریک می گم شما تونستید به زبان میمون آنگولایی صحبت کنید

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

***$$$!!!@@@^_^@@@!!!$$$***

وقتی گوشی رو میذاری رو زنگ اینقدر که زنگ زدن گوشی آدم رو به خوابیدن ترغیب می کنه خود خواب همچین کششی نداره!!!

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

سردرگم و مضطرب و ناامید رسیدم به یه کوه و صخره ای بلند فریاد زدم :ایا امیدی هست ؟

جوابی امد : دادنزن روانی ؛بله مدرسان شریف .تلفن دوتا ۶

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

آقا به نظر من باید برای دستشویی هم زنگ بزارن.همه اش که نمیشه در زد.

ها؟

شمام با من موافقید؟

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

نسخه جدید دیوان حافظ: اون یوسف گمگشته ای ک برگشت به کنعان استثنا بود!! تو غمت را بخور!!!

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

دیشب هرچی منتظر موندم ایرانســل بهم اس نداد! ،

ظاهــرا رابــطه ی ما فقط کاریه و من دچار سوء تفاهم بودم …

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

چه غمگینانه می‌پیچید صدای تو درون کوچه‌ی قلبم که میگفتی؟ نون خشکیه!

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

تا حالا دیدی خر پرواز کنه؟ حتما ندیدی، پس سعی نکن پرواز کنی!

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

بلوتوث قلبت رو روشن کن

می خوام تمام وجودمو برات سند کنم

.

ها ها ها

ویروس داشت

الان می میری ….!

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

در ماهی تابه عشقت سوختم، بی وفا روغن بریز!

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

عزیزم اس ام اس زدم تا به تو بگم: در لجن زار دلم تو بهترین قورباغه ای!

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

بر بالای برجه میلاد ایسته کرده بودم یکدفه یادت افتادم گفتم یک اس ام اس برایت ویل کنم ببینم حالت چیطور است خوبی ؟ در سلامتی کامیل به سر میبری؟ هو !

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

دیروز رفتم دکتر گفت اس ام اس خونت کم شده، میتونی برام کاری بکنی؟

::

اس ام اس ورزشی

برو پایین

.

.

.

برو بالا

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

تنهای ام با تو، خوشبختی ام با تو، مهربونی ام با تو، سختی ام با تو، تو صحرا با تو، تو دریا با تو، تو اسمون با تو، چیپس جدید با تو!

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

تو چرا روز به روز چاق تر میشی؟ میدونی از کجا فهمیدم؟ آخه هر روز جای بیشتری توی قلبم باز میکنی!

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

خیلی پستی

.

.

.

.و بلندی در زندگی وجود دارد!

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

می دونی فرق توبا پنالتی چیه؟

پنالتی ۵۰ ۵۰ گله ولی تو ۱۰۰ در ۱۰۰ گلی!

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

در خرابه های قلبت کارگری بیش نیستم

.

.

.

.

سیمان بفرست کار خوابیده

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

خیلی دوستت دارم عشق چشم آبی

یه مشکل هست سر راهم هست

چیه ؟ اینکه تو خیلی گاوی

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

زندگی من به دو بخش تقسیم میشه

بخش اولش مهم نیست

بخش دومش هم به کسی مربوط نیست

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

اگه سن یه خانومی رو پرسیدین و اونم جواب داد:”چند نشون میدم؟؟”

یعنی بمب ساعتی گرفتی دستت و اگه کابلو اشتباه ببری میترک

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

همه ما بالاخره یک روز بر سر این دو راهی خواهیم ایستاد.،‏ آنجا که همسرمان خواهد گفت:‏ یا من یا ته دیگ سیب زمینی!!‏

و چه لحظه سختی ست لحظه جدایی از همسر!!! ‏‏^‏-‏^‏

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

بعضی از دخترا دوست دارن بیشتر آرایش کنن ولی متاسفانه صورتشون تموم میشه icon neutral اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

پسرا پرچمارو ول کنید سوت بزنید

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

به بعضیا باید گفت ببین شکلاتم مغز داره ولی تو نداری…!

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

گر نباشد چیزکی….

یه سری باز زر زر میکنن!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 185
  • بازدید ماه : 483
  • بازدید سال : 6,187
  • بازدید کلی : 23,069