loading...
|فان پاتوق Funpatough.ir |پستهای فیسبوکی92|عکس خفن بازیگران ایرانی|عکس +18 از بازیگران ایرانی|اس ام اس جدید 92|مدل لباس 2013|بزرگترین سایت تفریحی|مدل
تبلیغات
بنر تبلیغاتی شماره 5

قالب گراف

admin بازدید : 49 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

جمله های عاشقی و بسیار غمگین سیگار

saq جمله های عاشقی و بسیار غمگین سیگار

دارم برگ میکشم اما نه سیگار برگ !
برگ برگ خاطرات سوخته ام را که داخل سیگارم ریخته ام . . .
::
::
برای شادی روح بی وجدانت سیگار میکشم . . .
ریه هامو خیرات میدم !
نمیخوام وقتی تو بغل اون نفس نفس میزنی ، نفس کم بیاری
آبرو داری میکنم مثل همیشه . . .
برای شادی روح ولگردت سیگار میکشم . . .
برای شادی تنها کس ولگرد من صلوات !

::
::
تو رفته ای و من تمام کارت شارژها را سیگار میخرم !
و با خیابان حرف میزنم !
و به پنجره دیده بسته ام !
و ای کاش بدانی . . . !
::
::

در امتداد دود سیگارم . . . !
خط گیسوان کسی تکرار می شود که همه هستی مرا به باد داد . . . !

::
::

اس ام اس غمگین آذر ۹۲
عادت ندارم سیگارم را با آتش دیگران روشن کنم !
دلم با آتش دیگران سوخت برایم کافی بود . . .
::
::

تو چه میفهمی از سردی نگاه ها
از کوچه های خاطرات
از غم های انباشته شده
از زندگی رویایی
از تنهایی
تنها چیزی که آرامم میکند
سیگار پشت سیگار است

::
::

اس ام اس سیگار

وقتی یه مرد تو فکر فرو میره ، فقط خاکستر داغ سیگارش هست که اونو از فکر در می آره . . .
سلامتی هر چی مرد با مرام . . .
::
::
میگذارم سرنوشت . . .
هـر راهـی کـه می خـواهد بـرود . .
من راهــم جداست . . . .
سیـگار بدست . . . .
کنج اتاق . . .
::

اس ام اس غمگین آذر ۹۲
::
نفرین به سقف و چَشم بیدار نفرین به قاب ِ عکس و دیوار
نفرین به سیم ِ لخت گیتار / نفرین به قول ترک سیگار . . .

::
::

اس ام اس سیگار

در حصار سیم های خاردار
در شهر مردگان متعفن
تنها سیگار به من گفت :
نفـــــــس بکش مَــــــرد !
تو هنوز زنده ای
::
::

اس ام اس سیگار

جای خالیش را
بـا سیگـارِ مناسب پــُـر کنیـد . ( ۲ نمـره )
::
::
اس ام اس غمگین آذر ۹۲

سیگار را پُک می زنم !
پس هنوز نفس می کشم . . .

سیگار را روشن می کنم !
پس هنوز اراده دارم . . .
::
::
داغی سیگار را حس می کنم !
پس هنوز احساس دارم . . .
::
::
به سیگار عشق می ورزم !
هنوز دل زنده ام . . .
::
::

همین که فهمید غم دارم آتش گرفت . . .
به خودت نگیر رفیق !
سیــگارم را گفتم !

::
::

اس ام اس سیگار

می‌گویند ” سیگار را ترک کن ”
نمی‌دانند ته ِ هر سیگار به تو می‌ رسم . . .
::
::

وضاع حالم چطوره دکتر ؟
دکتر : همراهت کسی هست ؟
آره تو جیبم ؛ سیگار و فندکم . . .
::
::

اس ام اس غمگین آذر ۹۲

من سرد
هوا سرد
برف سرد
پاییز سرد
تو با من سرد
دنیای من سرد
همه چی سرد ولی سیگارم گرم !
این تضاد برای یه لحظه مرا به آرامش میبرد . . .
::
::

چه روز هایی رو تو نبودنت با سیگارم سر کردم . . .
بالاخره برگشتی و بعده این همه وقت
اولین حرفی که زدی این بود :
اَه چقدر سرفه میکنی اعصابم خورد شد !
::
::
به سیگارم قسم که تو باختی نه من
چون تو الان تنهایی ، ولی من با سیگارم خوشم . . .

::
::

سکوت سهم من است
زمانی که جای لبانت را سیگار سفیدم پر می کند . . .

::
::
آخرین ها ، همیشه آدم را به فنا می دهند !
پـُـک آخر . . .
پـیک آخر . . .
و دیدار آخر !

::
::

اس ام اس غمگین آذر ۹۲

او را با آخرین سیگاری ک به یادش کشیدم ب ته کفش سپردم !

::
::
اس ام اس سیگار

تلخ ﺗﺮﯾﻦ ﻗﺼﻪ ﺩﻧﯿﺎﺳﺖ :
ﺻﺒﺢ ﺗﺎ ﺷﺐ ﺑﺨﻨﺪﯼ ﺍﻣﺎ ﺷﺐ ﺗﺎ ﺻﺒﺢ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﺑﮑﺸﯽ . . .

اس ام اس های بیشتر درباره سیگار

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 213
  • بازدید ماه : 511
  • بازدید سال : 6,215
  • بازدید کلی : 23,097