loading...
|فان پاتوق Funpatough.ir |پستهای فیسبوکی92|عکس خفن بازیگران ایرانی|عکس +18 از بازیگران ایرانی|اس ام اس جدید 92|مدل لباس 2013|بزرگترین سایت تفریحی|مدل
تبلیغات
بنر تبلیغاتی شماره 5

قالب گراف

admin بازدید : 58 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

love sms اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

مرا ببخش ! اگر به تو پیله کرده ام ، قدری طاقت بیاوری پروانه ات میشوم

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

اتل متل یه رویا به یادتم یه دریا
خواستم اینو بدونی که تو تکی تو دنیا

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

تقصیر خودم است عشق را به کسانی ارز

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

هروقت بچه ای پا به دنیا میزاره

.

.

.

به محبت مادری شک میکنم

اگه این مادر محبت داشت نمیذاشت این بچه به این دنیای کپک زده پا بزاره….

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

love sms اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

مرا ببخش ! اگر به تو پیله کرده ام ، قدری طاقت بیاوری پروانه ات میشوم

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

اتل متل یه رویا به یادتم یه دریا
خواستم اینو بدونی که تو تکی تو دنیا

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

تقصیر خودم است عشق را به کسانی ارزانی کردم که از زندگی ، جز آب و علف روزانه، نه میفهمند نه میخواهند!

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

هروقت بچه ای پا به دنیا میزاره

.

.

.

به محبت مادری شک میکنم

اگه این مادر محبت داشت نمیذاشت این بچه به این دنیای کپک زده پا بزاره….

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

دلم یک شب تنهایی میخواهد

با یک عالمه ” تـــو “

و تمام گوشه کنارهای اغوشت…

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

برای ناخدایی که به بندر مقصد نمی اندیشد هیچ بادی موافق نیست

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

به شوخی گفتم دیگر نمیخواهمت …. خندید و رفت!!!!!فهمیدم شوخی من حرف دلش بود…..

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

سخت است اتفاقی را انتظار بکشی ک خودت ھم بدانی در راہ نیست!!

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

خدایا

یک دقیقه سکوت میکنیم

به احترام کسانی که در حسرت یک نگاه تو مردند !

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

اگــــر قـبــل از آمـــدن کســی خـوشبـخــت بــودی …

مطمـ‍‍ـئـن بــاش ..

بعــد از رفتنــش هــم مـی تـوان خـوشبـخــت بــود .

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

غریبه ام ونشانی از کوچه های آشنایی در برهوت اندیشه امسبز نمیشود

کاش پیک دوستی می آمد وجوانه های امید را باجویبار صداقتش آبیاری میکرد..

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

همره باد سر پاییزی سرنوشت من و و تو گشته جدا
رهسپاری عشق من اکنون میسپارم تو را به دست خدا

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم / خداحافظ ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم
خداحافظ ، و این یعنی در اندوه تو می میرم / در این تنهایی مطلق ، که می بندد به زنجیرم

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

تو این رویای سر در گم خدا حافظ گل گندم / تو هم بازیچه ای بودی تو دست سرد این مردم
خدا حافظ گل پونه که بارونی نمیتونه / طلسم رو بر داره از این پاییز دیوونه

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

این هوا ، هوای دلگیریست ، فصل قلبم پاییزیست!
آسمان قلبم ابری است ، دلم گرفته ، این چه دردیست!

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

ﻣﻦ ﺁﻥ ﺍﺑﺮﻡ ﮐﻪ ﺑﺎﺭﺍﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ
ﻫﻤﺎن ﯾﻮﺳﻒ ﮐﻪ ﮐﻨﻌﺎﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ
ﻣﺴﺎﻓﺮ ﻣﯿﺸﻮﻡ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﻋﻤﺮ
ﺩﺭ ﺁﻥ ﺭﺍﻫﯽ ﮐﻪ ﭘﺎﯾﺎﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

هوا دو نفره است و نیستی …
من هی کوچه ها را بالا و پایین می کنم برای دهن کجی به هواااا …

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

بگذار همه ی زندگی ام گره ی کور بخورد …
دستهای “تــــــــــو” که باشد ملالی نیست …
با نگاه “تـــــــــــو” گره از همه چیز باز میشود حتی از دل گره خورده من … !

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

دوست دارم بدانم دوست داشتن را چگونه دوست داری تا دوستت بدارم آنگونه که تو دوست داری …

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

مغرور و خودپسند مباش زیرا انسان مغرور چون مشک پر باد است و اگر باد آن خالی شود چیزی باقی نماند. کوروش بزرگ

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

مجنونٍ لیلی،

نیستی تا ببینی…

لیلی هم در نبودت،

مجنون شده…!

::

اس ام اس عاشقانه و زیبا

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

گاهی

برای کشتن کسی که توی دلت زنده ست،

باید هزار بار بمیری….

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

رو سنگ قبرم بنویسید براش اخرش شدم فداش.

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

مـــیگــویـنـد آب نـطـلـبـیـده مـــراد اســـت

پــس چـــرا ایـــن چــشمـــــان دلتنگم بـه مــرادشـان نـمـیرسـنـد

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

ای کاش گفته بودی عاشق دیگری شدی…من خودم عاشق بودم…..درکت میکردم….

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

رفیق هیچ میدونی اکسیژنی؟

هر وقت میخم چند لحظه بیخیالت شم خفه میشم….

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

* * * حکمت هایی از نهج البلاغه * * * ‏↳‏

اگر بر دشمنت دست یافتی ، بخشیدن او را شکرانه پیروزی قرار ده .

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

همــین که یــک مــرد قـــابــل ترحــم بـاشـــد

یعـــنی مــرگ…

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

حـلالـت نـمیکنم

امــّا بـه جــاش آرووم نــفرینـت مــیکنــم

هـمینکه خدا بشنــوه بــرام کافــیه…

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۲

به خود افتخار میکنم که کم اثر ترین ماده مخدر هستم!!

به چشم خودم دیدم یکی که معتاد من بود مثل آب خوردن ترکم کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 435
  • بازدید سال : 6,139
  • بازدید کلی : 23,021